6 Ağustos 2019 Salı

Unuttuk, toz kokan kitapları,
Mahallenin o sıcak havasını,
Her bayramda şeker için kapı kapı dolaşıp el öpen çocukları unuttuk.
Hayatı unuttuk
Hayal kurmayı unuttuk,
Sevmeyi unuttuk biz,
Sevgiyi unuttuk mesela!
Aşkı unuttuk,
Arkadaşları unuttuk hatta arkadaşlığın ne demek olduğunu unuttuk.
Acıyı bile unuttuk!!!
Acı çekmeyi unuttuk,
Acı çekenin elinden tutup kaldırmayı unuttuk.
Birliği unuttuk,
Birlikte mutlu olabileceğimizi unuttuk.
Mutluluğu unuttuk biz...
Hatırlamak istesem hatırlatırlar mı bize?
Hatırlamamıza izin verirler mi ya da!
Hatırlamak istiyorum ama...
çocukluğumu hatırlamak istiyorum,
Düştüğümde yaralarımı saran elleri hatırlamak istiyorum.
Göz yaşımı silen parmakları hatırlamak istiyorum
Takılıp düştüğüm taşları hatırlamak istiyorum
Çocukluğumu hatırlamak istiyorum ben...
Baktığımda başımı döndüren gözleri hatırlamak istiyorum,
Okuduğum kitapları hatırlamak istiyorum
Ailemi hatırlamak istiyorum.
Arkadaşlarımı, sevdiklerimi, bahçesinde koşturduğum oklumu hatırlamak istiyorum.
Okumayı öğrendiğim günden, üniversite mezuniyetindeki heyecanıma kadar hepsini hatırlamak istiyorum....
Sevdiğim müziklerden tutun en nefret ettiğim yemeğe kadar hatırlamak istiyorum...
Sevgiyi hatırlamak istiyorum,
Sevgisizliği,
Arkadaşlarımı hatırlamak istiyorum
Onlarla nasıl zaman geçirdiğimi.
Hatırlamak istiyorum bunları
Hayatımı nerede kimlerle ve nasıl geçirdiğimi hatırlamak istiyorum mesela....
Nasıl bu hale geldiğimi hatırlamak istiyorum ben.!!!
Ölmeden önce nasıl yaşadığımı hatırlamak istiyorum.
Sadece nasıl öldüğümü değil nasıl yaşadığımı da öğrenip öğle ölmek istiyorum....

4 yorum

Harika bir yazı gerçekten çok sürükleyici bir metin olmuş tebrik ediyorum

REPLY

bencede harika bir metin

REPLY

başarılarınızın devamını dilerim

REPLY

EDEBİYAT RÜYASI . 2017 Copyright. All rights reserved. Designed by Blogger Template | Free Blogger Templates